2021-11-10 09:01Pressmeddelande

Det är dags för Klockkvaliten på Kaplans!

Auktionsnummer 41. Lange & Söhne - Datograph Flyback   "Philippe Dufour". Auktionsnummer 41. Lange & Söhne - Datograph Flyback "Philippe Dufour".

Välkommen in till visningen av höstens upplaga av Klockkvaliten. Redan från onsdag 10 november visas samtliga 98 objekt på Biblioteksgatan 5 i Stockholm. Auktionen äger rum lördag 13 november kl 13.

- Det ska bli spännande att se vilka objekt som blir publikens favoriter. Auktionen har samlarklockor i världsklass och modeller som marknaden fullkomligt skriker efter. Budgivningen är i full gång! säger Georgios Batselas, chef för Kaplans Klockvärdering.

Har du inte möjlighet att besöka visningen finns förutom den digitala katalogen även filmer på utvalda klockor samt möjlighet att boka en privat digital visning.

Besök vår hemsida idag för att se film där Georgios delar sina favoriter från auktionen, och ta del av allt som kan vara bra att veta inför lördag. Läs mer här.

Har du frågor och funderingar tveka inte att kontakta oss på info@kaplans.se, 08-545 016 00.

Varmt välkommen till höstens upplaga av Klockkvaliten!