2024-06-04 08:05Nyheter

Välkommen på visning av Smyckekvaliten

I dag öppnar visningen av Smyckekvaliten på Kaplans.

Vårens 172 handplockade objekt erbjuder en blandning av förtrollande ädelstenar, ikoniska smyckesmärken, skandinaviska formgivare och eleganta diamantsmycken.

Auktionen bjuder på vår-och sommarkänslor med blomstrande smycken från bland annat Van Cleef & Arpels och Ole Lynggaard. Den som älskar märkessmycken får inte missa auktionens breda utbud från Cartier. Upptäck allt från 90-talets trefärgade design till dagens mest eftertraktade kollektioner som Clash de Cartier och Love.

Besök visningen på Biblioteksgatan 5 i Stockholm där du får se och prova alla smycken. Under visningen finns våra experter på plats för att svara på alla dina frågor.

Visningen har öppet:
Tisdag 4 juni kl 10-18
Onsdag 5 juni kl 10-18
Nationaldagen 6 juni Stängt
Fredag 7 juni kl 10-18
Lördag 8 juni kl 11-13

Auktionen startar lördag 8 juni kl 13.

Varmt välkommen!