2020-02-07 10:01Nyheter

Säg ”ja” i en unik vintagering – Bröllopsdagar på Kaplans!

Går du i bröllopstankar och letar efter ring? Då ska du passa på att besöka oss fredag och lördag den 21-22 februari när vi arrangerar Bröllopsdagar på Kaplans.

Vi dukar upp visningen med ringar och morgongåvor som just nu finns till försäljning i vår butik. Våra experter finns till hands och bjuder på ovärderliga tips kring vad du behöver tänka på när du väljer ringar till den stora dagen och fördelarna med att välja en vintage diamantring.

Med kanske Stockholms största utbud av både begagnade och nya förlovnings-och vigselringar är Kaplans butik unik i sitt slag. Du hittar både klassiskt formgivna allians- och enstensringar och modernare design.

Välkommen att hitta din drömring!

Ämnen: Smycken