2024-09-19 12:41Nyheter

Katalogen har öppnat för Klockkvaliten

3 klockor från höstens auktion Klockkvaliten på Kaplans.

Den 16 november klubbas höstens kvalitetsauktion för klockor. Nu kan du se auktionens första nummer!

Klockkvaliten samlar säsongens mest intressanta klockor i form av samlarobjekt, vintageklockor och ikoniska modeller. Upptäck armbandsur från ledande klocktillverkare såsom Rolex, Patek Philippe, Omega, Vacheron Constantin och Audemars Piguet.

Har du en klocka som skulle passa in på auktionen? Välkommen att besöka vår värdering alla vardagar 10–18 på Biblioteksgatan 5 i Stockholm. Du kan även kontakta oss genom att skicka ett mail till vardering@kaplans.se.

Se auktionens första klockor

Marlene Fuksa