2024-10-04 08:38Nyheter

Unik sportsamling till försäljning på Kaplans

sport och modeförmål som ropas ut på auktion 19 oktober.

Vi är stolta över att kunna presentera en helt unik katalog för Modekvaliten hösten 2024.

Höstens auktion inleds med handplockade accessoarer från flera av världens främsta modehus. Upptäck handväskor, skor, kläder och modebijouterier från märken som Hermès, Louis Vuitton, Chanel och Gucci.

Auktionen avslutas med en exklusiv sportsamling bestående av samlarobjekt och limiterade utgåvor. I samlingen hittas bland annat fotbollsskor signerade Zlatan, ett strandpingisset från Chanel samt en skateboard, skidor och stavar från Louis Vuitton.

Upptäck höstens auktion

Kaplans är ett familjeföretag i tredje generationen bestående av verksamheter kopplat till handeln med kvalitetsvaror - smycken, klockor, ädelstenar och mode. Mest känt är Kaplans Auktioner, där auktionsverksamheten är ledande i Norden på klockor, smycken och mode. Kaplans finns på den anrika adressen Biblioteksgatan 5 i Stockholm, där butiks- och auktionsverksamhet huserar tillsammans med Kaplans Guldsmedsverkstad. Till Kaplans kommer kunder som vill köpa, sälja, värdera och omarbeta varor. Genom att vi i ett hus samlar alla våra tjänster/bolag har vi möjlighet att erbjuda våra kunder unika lösningar till mycket konkurrenskraftiga priser.

Marlene Fuksa
Marlene Fuksa