2024-03-13 10:05Nyheter

Kaplans tipsar om stilsäkra modeaccessoarer på helgens auktion

Onsdag den 13 mars bjuder Kaplans in till visning av Modekvaliten.

Missa inte chansen att uppdatera din garderob med de senaste trenderna. Onsdag den 13 mars bjuder Kaplans in till visning av Modekvaliten. Auktionen erbjuder säsongens hetaste accessoarer – från exklusiva Hermès väskor till trendiga Chanel bijouterier.

– Den här auktionens utbud känns helt rätt i tiden. I katalogen har vi flera väskor och accessoarer som trendar för våren 2024. Sedan har vi färgen rött som helt klart blivit säsongens färg. I den kategorin kan vi visa upp flera objekt. Här vill jag lyfta auktionsnummer 180, en ikonisk Kelly i rött från Hermès, säger Shenge Kurt chef för Kaplans Modevärdering.

Hermès, Chanel, Louis Vuitton och Bottega Veneta är bara några av alla modemärken som finns med på vårens upplaga av Modekvaliten. Auktionen som klubbas lördag 16 mars innehåller såväl pre-used som helt oanvända modeobjekt.

Visningen öppnar onsdag på Biblioteksgatan 5 i Stockholm och pågår fram till auktionsstart.

Välkommen att besöka oss för att hitta dina favoriter från auktionen.

Läs mer om Modekvaliten

Ämnen: Mode