2013-09-25 15:20Nyheter

Kaplans Auktioner Klockkvaliten - Med rara fåglar!

Strax dags för Klockkvaliten!

Kaplans Auktioners Klockkvaliten innehåller alltid en bredd av klockor med variation vad gäller modell, formgivning samt prisnivå. Detta tillfälle är inget undantag. Vi kan med stolthet bland flera andra objekt presentera auktionsnr. 33 en Rolex Daytona s.k. Paul Newman Ref. nr. 6263 från cirka 1969. Denna samlarikon bör alla som är det minsta intresserade av klockor ta sig en titt på. Vidare så har vi även nöjet att presentera utrop nr. 1 på auktionen vilket är ett mekaniskt bordsur av märket Fabergé. Tillverkad i St. Petersburg cirka 1910. Varmt välkomna till en minst sagt spännande upplaga av Klockkvaliten!