2013-11-01 14:05Nyheter

Kaplans Auktioner Aficionado

Dags igen för efterlängtade Aficionado!

Aficionado är auktionen som är inriktad på herrmode, kläder samt accessoarer.

Vi erbjuder här varor i nyskick, alla av högsta utvalda kvalitét. Det kan t ex vara italienska eller engelska varumärken som är svåra att finna i Sverige. Handgjorda brouges från den engelska skofabrikanten Church´s är ett exempel på förekommande varor.

Kostymer och skor, slipsar och portföljer, skjortor och plånböcker. Auktionen den 6 november har som brukligt ett stort omfång av spännande samt kvalitativa utrop.

Aficionado klubbas via internet och eftersom förhandsvisning
ej är möjlig erbjuder Kaplans hemsida flera detaljrika bilder.

Varmt välkomna att göra goda fynd på denna auktion!