2013-09-10 10:00Nyheter

Kaplans Auktioner - tema Swatchklockor 12 september

null

Välkommen till denna specialauktion för Swatchklockor hos Kaplans. 474 stycken objekt finns representerade på auktionen, varav den större delen är oanvända klockor i originalförpackning. De flesta av objekten är från början till cirka mitten av 1990 talet. Det finns även ett mindre antal av senare årgång. Vissa av klockorna är limiterade och några även numrerade. Formgivningen av både urtavlor och boetter är trevligt blandad, som brukligt i Swatchsammanhang. Auktionen är intressant dels ur ett samlarperspektiv; men även det stora urvalet av klockor gör denna auktion värd att uppmärksamma. Som present betraktat brukar en Swatchklocka sällan hamna fel. Varmt välkomna den 12 september kl. 13.00 online.