2020-12-11 12:44Nyheter

Julen på Kaplans - Handla enkelt hemifrån

Låt oss hjälpa till att förenkla julhandlingen i år. För att på bästa möjliga sätt göra din julshopping smidig erbjuder vi ett flertal digitala lösningar så att du kan handla hemifrån.

Vår butik är fylld av sprakande smycken som passar till julens klappar. Upplev vår unika blandning av gammalt och nytt. När du handlar online i webbutiken är ångerrätten förlängd till 11:e januari.

Titta in i vår webbutik och bli inspirerad av alla härliga föremål!

Fri frakt - boka hemleverans direkt till din dörr
För att göra det ännu enklare med shoppingen erbjuder vi fri frakt för leveranser inom Sverige. För att paketen ska hinna komma hem till dig innan julafton behöver vi din betalning senast fredag 18 december kl.10:00.

Du kan också boka hemleverans direkt till din dörr med Budbee. Enkelt, praktiskt och med fri frakt! Se om ditt postnummer finns med bland utkörningsadresserna.
Läs mer om Budbee

Få hjälp att hitta årets julklappar av vår Personal Shopper
Träffa våra butikssäljare live i din mobil genom att boka ett personligt videosamtal. Helt kostnadsfritt och utan köptvång!
Personal Shopper online är tillgängligt vardagar 14:00-17:00 och varar i cirka 30 minuter.

Boka din tid här

Önskar du mer hjälp eller har en specifik fråga?
Vår butik svarar gärna på alla dina frågor och kan skicka fler bilder på föremål som du är intresserad av. Om du vill ha hjälp med att handla på distans är du alltid välkommen att höra av dig. Kontakta oss på info@kaplans.se så hjälper vi dig.

Se våra öppettider i jul