2021-08-03 12:12Nyheter

Inlämning pågår till Modekvaliten

Först ut bland våra specialauktioner i höst är Modekvaliten - vår auktion för exklusivt nutida mode. Modekvaliten klubbas lördag 18 september.

Vi söker nu efter säsongens mest unika och exklusiva objekt i höstens alla härliga färger! Det finns ett stort intresse för väskor, skor, accessoarer och modebijouterier från välkända modehus. Märken som Louis Vuitton, Chanel, Hermès och Prada är alltid eftertraktade.

Har du modeföremål som du inte längre använder? Vår värdering på Biblioteksgatan i Stockholm är öppen alla vardagar kl 10-18. Du kan också skicka ett mail till vardering@kaplans.se om du vill ha hjälp. Sista dagen för inlämning är 27 augusti.

Se vad vi söker