2023-11-14 10:35Nyheter

Höstens upplaga av Smyckekvaliten

Våra experter har handplockat 147 objekt till auktionen. Du hittar allt från antika halsband, diadem och broscher till moderna smycken från några av världens främsta smyckesmärken.

Nu kan vi visa upp säsongens bästa smycken - Smyckekvaliten 25 november.

Auktionen bjuder bland annat på två fantastiska art deco-smycken som inte får missas. Auktionsnummer 11 en platinaring med en obehandlad Kashmir-safir 3,32 ct inramad med åttkantslipade diamanter. Sen har vi auktionsnummer 13, ett platinaarmband utsmyckat med en kuddslipad obehandlad safir ca 10,00 ct samt gammal- och äldre åttkantslipade diamanter.

Har du frågor och funderingar om något av objekten tveka inte att kontakta oss.
info@kaplans.se

Se pdf-katalog