2023-12-06 11:59Nyheter

Hitta årets julklappar på Kaplans

Letar du efter den perfekta julklappen?
Hos oss på Kaplans finns presenterna till både vännerna och familjen. I en unik blandning av auktioner och butiksförsäljning hittas smycken, klockor, silver och modeaccessoarer i flera stilar.

Letar du efter den perfekta julklappen?
Hos Kaplans väntar en skattkista full av tänkbara gåvor för den som söker något utöver det vanliga. Här finns julklapparna till både vännerna och familjen. I en unik blandning av auktioner och butiksförsäljning hittas smycken, klockor, silver och modeaccessoarer i flera stilar.

Besök vår butik på Biblioteksgatan 5 i Stockholm eller inspireras av våra julklappstips i webbutiken

Bevaka auktioner för att hitta prisvärda julklappar
Årets sista auktioner är fyllda med prisvärda julklappar i olika former. Hitta allt från klassiska pärlsmycken och gnistrande juveler till märkesväskor och festliga skor.

Fashionabla 7 dec
Auktionen samlar accessoarer från moderna designmärken. Upptäck bland annat handväskor, skärp, skor, scarves och modebijouterier från märken som Chanel, Hermès, Dior och Louis Vuitton.

Julklapps 9 dec - över 500 utrop
Missa inte Kaplans årliga julklappsauktion med över 500 skimrande utrop. Här hittas allt från tidlösa diamantringar till trendiga designsmycken perfekta att lägga under granen.

Lilla Smycken 14 dec
Lilla Smycken bjuder på ett brett utbud av vardagssmycken i både guld och silver i flera prisklasser. Se även lösa ädelstenar och silverföremål som bestickserviser och ljusstakar.

Moderna 16 dec
Moderna auktionen erbjuder en kombination av skandinavisk och internationell smyckesdesign från märken som Ole Lynggaard, Georg Jensen, Cartier och Chopard.

Välkommen till visningen dagen före auktion för att ta en närmare titt på föremålen.

Läs mer om julen på Kaplans