2018-05-17 10:21Nyheter

Ett måste för alla Omega fantaster!

null

Omega har nu valt att göra auktionsnummer 1 på Klockkvaliten ännu mer spännande. Den som vinner budgivningen blir bjuden på en unik resa till Omega!

Vinnaren får flyg tur- och retur till Zurich och besök på Omegas huvudkontor, fabrik och museum. Lunch och en hotellnatt ingår.

Kaplans tackar Bo Berggren Urhandel för initiativet att lämna in denna Omega Speedmaster #Speedytuesday till förmån för Barncancerfonden. Samtliga intäkter, inklusive köparprovision och slagavgift, från denna försäljning kommer att skänkas till Barncancerfonden.

Låt oss nu därför göra denna budgivning historisk!

Till budgivningen: https://goo.gl/DnKCqD

Kaplans är ett familjeföretag i tredje generationen bestående av Kaplans Auktioner och systerbolaget Kaplans Guldsmedsverkstad. Kaplans Auktioner är Nordens ledande auktionshus på smycken, silver, ädelstenar och klockor. Kaplans Guldsmedsverkstad är en exklusiv guldsmedsaffär som finns i samma lokaler som auktionshuset. Till oss kommer kunder som vill köpa, sälja, värdera och omarbeta varor.